Om oss

Hvem er vi?

Her er vår historie

Dindugnad.no startet da to tidligere selgere av dugnad slo av en prat om hvorfor det er slik at dugnadstaker og dugnadgrossist har forskjellige interesser, grossister ønsker å selge mest til klubber / lag / grupper, mens lagene ønsker å tjene mest på å selge til sitt nettverk.

Grunnet forskjellige interesser identifiserte de et problem med at idrettslag ofte kjøpte for mange varer, og endte opp med å måtte betale for varer de ikke fikk videresolgt.

Denne samtalen ble grunnlaget for utviklingen av dindugnad.no – en løsning hvor klubben får utbetalt basert på gjennomførte salg, og dermed slipper å forhåndskjøpe å risikere å sitet igjen med uønskede produkter.

Sammen med vår IT utvikler og investor har vi over en periode på 24 måneder utviklet en risikofri modell som lar hvem som helst opprette sin egen dugnad butikk gjennom vår løsning.

Når dere lager en butikk og deler linken i sosiale medier vil alle salg dere gjør registreres i kontaktpersonen sitt admin dashboard. Kontaktpersonen vil kunne se hvem salget skjedde gjennom (alle medlemmer/selgere har egen URL), slik at vi minimerer stress med organisering og loggføring av transaksjoner manuelt.

Det beste med vår løsning er at vi har valgt å gi kundene våre 50% fortjeneste. Dette er altså 50% ink mva, mva som vi betaler fra vår andel og som ofte ikke blir rapportert korrekt ved tradisjonelle dorull/sokke dugnader.

Med vår løsning kan dere selge mange forskjellige varer som alle er av høy kvalitet. Ved feilproduksjon eller mangler vil vi stå ansvarlig overfor kunden, slik at deres eneste jobb er å selge produkter å få betalt for gjennomførte transaksjoner.